Grillar...
Publicerat den

... som vi nästan alltid gör på sommarhelgerna när det är fint väder. Idag blir det kyckling med kroketter och tillbehör. Lika bra att passa på att grilla nu när det är fint väder, för sen brukar man inte vara så sugen på det. Under vinterhalvåret är det ju istället tacos minst en av helgdagarna. Snacka om att vi är ganska ensidiga. Fast å andra sidan varierar vi oss i både det grillade och i tacos, bara det att dem har samma samlingsnamn. 
 
Snart är det ju också dags för Usain Bolt och springa. Det missar vi såklart inte men sen tänkte vi ge oss ut och gå en promenad med vår tokiga hund. Alltså idag har hon varit helt galen och bara velat leka hela tiden. Vi har lekt "hitta bläckfisken" hon och jag och sen har både jag och Rikard lekt med henne i trädgården. Undrar jag hur Aska kommer att reagera när lilla bebisen kommer hem hit. Jag tror hon kommer vara nyfiken men väldigt försiktig. Det var hon ju med trillingarna. Jag är dock av åsikten att har man en hund så kan man inte vara nog försiktig. Jag skulle aldrig lämna en hund med ett barn utan uppsikt. Jag tror aldrig att Aska skulle göra något mot någon, men i en trängd situation kan man aldrig veta. Det är trots allt ett djur. 
En bild från förra sommaren när Norah leker med Aska
 
Sen ikväll blir det mest bara TV mys för denna lilla familjen. Rikard var snäll och köpte Sombreros till mig innan så det ska jag gotta mig med ikväll! Jag får ju unna mig nu så länge jag är gravid. Idag är det +1 dag och jag hoppas att det inte blir alltför många fler. 
 
Bild lånad från Google
 
 



Peter

Han ä snäll Din man

Svar: Jasså?!
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?