Förpassad...
Publicerat den

... till sovrummet blev jag denna kväll. Rikard tittar såklart på fotboll och det intresserar mig inte ett dugg så då ligger jag hellre här. Har kollat ett avsnitt av TV3 dokumentär och nu surfar jag mest runt! Blir väl sen att försöka sova och hoppas att det går bättre inatt. 
 
Imorn hoppas jag att lastgallret till bilen kommer så att jag kan åka in och hämta det. Vore skönt att ha det med på plats. 
 
Idag satte jag in babyskyddet och gjorde iorning i bilen. Ytterligare en sak som är skönt att ha färdigt så man slipper stressa med det när det är dags. Mätte min mage idag också och omkretsen är ca 99 cm. Inte allför stor alltså;)
 
Imorn ska det bli jättevarmt så blir det inte stan så blir det nog poolhäng här hemma. Vet inte om syster och tjejerna skulle komma förbi med, vi skulle höras. 
 
Tyvärr så blev det ju ingen nationaldags bebis, men den kommer vara lika välkommen vilken dag den än kommer. Hoppas bara det inte dröjer alltför länge för jag längtar snart ihjäl mig;) Tror bestämt att det finns några andra än jag som också längtar;)
 
Undrar var resultatet av dessa två kan bli;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?