Familjen...
Publicerat den

... är nu samlad på rätt plats nämligen hemma. Vi fick alltså lämna sjukhuset idag och det var verkligen skönt. Nör vi väl landat hemma kom Irene pch lämnade Aska och det var ett kärt återseende. Stort tack svärmor för all hjälp med Aska! Aska tycker att Isabell är en liten konstig varelse, men hon är ändå väldigt nyfiken. 
 
Lillan har just fått mat nu så hon sover gott här bredvid I sitt babynest. Det fick godkänt direkt vad det verkar! Imorn blir det nog invigning av barnvagn så vi hoppas på fint väder. Tar väl med oss kameran med, så ni får kanske en eller annan bild!
 
Vi får väl se hur det blir nu med bloggningen framöver, men jag ska försöka uppdatera när jag hinner. Dock kommer jag väl ha lite annat att stå i, men lite tid till övers ska där väl finnas. Jag har även fått en ny header, så nu ska snart designen vara som jag vill ha den. 
 
Nu blir det lite slögluttande på tv här hemma. Rikard har börjat kolla en film, men vet inte om det är något för mig. Annars kan jag ju alltid läsa ikapp allt jag missat!!
 
Isabell hos pappa innan idag
I bilen påväg hem
Mystjej<3
 
 
 



Johanna

Vad bra att ni fått komma hem :) Kan tänka mig att aska var glad också. Hon är så himla fin, jag längtar till nästa vecka! Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?