Ett evighetsgöra...
Publicerat den

... är det att sitta med dessa bilder. Det har ju blivit att vi har tagit en hel del bilder under tidens gång. Nu har jag dock sorterat de flesta och ska börja lägga in dem i dokumentet som jag började på inatt. Kan tänka mig att detta album kommer att bli på ganska många sidor mnen det är ju roligt att ha sedan för att kunna se förändringarna. Annars glömmer man lätt hur det såg ut från början. Vi har ju helt ändrat stilen i huset om man säger så och det behövdes verkligen.
 
I eftermiddag ska vi åka till svärfar och dom ska väl se fotboll. Jag brukar inte titta så mycket på det men kan vara kul att komma iväg någon timme. Annars har vi sagt att vi nu helst vill hålla oss hemma om utifall något skulle ske. Man kan ju alltid hoppas att det kommer igång snart. Den lille gangstern är idag lite dryg och trycker som bara den på mina högra revben. Sen inatt så var den helt vild och galen med.
 
Tänk bara när det såg ut såhär här hemma=) Detta är i vardagsrummet.
Detta är i sovrummet
Detta är i matrummet/köket.
 
Helt galet vad det hänt saker när man ser detta!!!
Samma hörna i köket. Fast detta var innan det kom saker på väggarna och det kom upp gardiner.
Måste verkligen ta bilder på hela huset nu så ni får se hur det ser ut nu=)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?