En mulen dag...
Publicerat den

... verkar det bli idag så här kommer bli innefix i massor. Vi ska städa, sätta upp mågra saker på väggarna, jag ska fota till mitt album, jag ska pyssla med mitt album, jag kanske virkar lite pch sen hittar vi säkert på massa mer. Rikard kanske jobbar lite med, för nu är det ju inte så långt kvar på hans sommarlov så han måste ju förbereda en del. Särskilt som han inte vet riktigt när han kommer att vara hemma sina 10 pappadagar. 
 
Vi måste gå en sväng förbi jobbet också och lämna min nyckel. Men det tar vi när vi ska ut något med Aska. Blev ju ett väldigt hastigt avslut för min del på jobbet så därför har det helt glömts av. 
 
Näe, nu är det väl dags för lilla mig att sätta fart. Rikard står ch fixar i köket och jag ska väl gå och bädda och fixa lite sådant. Kör väl igång någon maskin tvätt med tror jag allt.
 
Just nu grått och trisst, men vem vet, det kanske spricker upp sen;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?