En lugn och skön...
Publicerat den

... kväll har vi haft. Vi åt som sagt pastagratäng till middag. Den blev god som vanligt. Sedan gick vi ut och gick med Aska en ganska lång runda. Ja eller den tar ca 30 minuter i vanliga fall, men eftersom jag inte går lika snabbt som blixten just nu så var vi ute lite längre. Väl hemma igen så tog jag faktist ett kvällsdopp. Igår kom jag bara i med benen men idag doppade jag hela mig. 
 
Satte mig sedan med mitt album. Blev några svordomar eftersom programmet som jag gör det i inte riktigt ville sammarbeta med mig. Men tillslut gick det lite bättre och jag har nu gjort klart hallen så långt som jag kan innan jag har bilder på hur det ser ut idag. Sen är det ju heller inte helt klart eftersom vi ska byta ut innerdörrarna med! Men det tar ju ett litet tag till innan hela albumet är färdigt och då kanske vi till och med har hunnit köpa dörrar. 
 
Min utsikt nu ikväll
Klockan jag köpte innan idag;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?