En härlig dag i solen...
Publicerat den

... har vi haft här hemma. Hör och häpna men till och med Rikard har legat länge och solat. Han brukar annars ha en tendens att inte kunna sitta stilla, men inte idag. Jag har läst en hel del i min bok, men jag måste säga att jag läst bättre. Ger det dock denna och två till innan jag lägger dem på hyllan helt. Somnade en stund i hammocken också innan. Tur Rikard väckte mig för annars somnar jag väl aldrig igen. Ikväll blir det återigen grillat här hemma. Blir kyckling idag men tillbehören är inte bestämda än.
 
Tänkte fortsätta fylla i det man kan i skattens "boken om dig" också nu ikväll! Har fyllt i lite men lite är kvar. Är ju sådant som man vill fylla i vartefter så att man inte glömmer och då är det bra att göra det man kan nu innan!
 
Roligt att ha sen när h*n blir större
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?