Det var kul...
Publicerat den

... att åka ner till klubben och träffa lite hundfolk. Aska var såklart med som maskot och hon gillade det också. Jag hjälpte till att döma rallytävlingen och det gick finfint. Aska fick gå banan tillsammans med Annelie och det tyckte hon var kul. Imponerad över att hon gick med så fint även om jag stod bredvid. Efter tävlingen grillade vi korv och det var gott. Aska fick en och annan bit av de som var där och dettackade hon såklart inte nej till. Jag tycker att Aska har blivit lite smal nu sista veckorna så nu ska hon få lite mer mat. Jag tänkte avmaska henne också för att vara helt på det säkra med att hon inte har mask. Dock tror jag inte det men lika bra att vara helt säker.
 
Nu sitter vi och kollar på historieätarna på TV. Helt galet vad för saker dom äter. Ganska intressant program iallafall där dom verkligen går tillbaka i tiden. Blir nog ingen film idag, men man vet aldrig.
 
Har faktist virkat en del idag, men jag är fortfarande inte färdig med filten. Fortsätter imorn så då kanske. Har även bestämt vad mitt nästa projekt blir. Jag tänkte göra ett fodral till mina stickor och virknålar. Juste, nu kom jag också på att jag inte lagt in beskrivningen på babynestet som jag sydde för ett tag sedan. Gör det kanske en annan dag till er!!
 
Tänk när vi fick detta beskedet <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?