Det har inte blivit...
Publicerat den

... mycket pysslat med albumet idag. Nu på eftermiddagen har det ju varit helt galet varmt, så jag har varit lite gnällig. Nu tycker jag att bebis ska komma men det är ju inte beräknat förens på fredag och sen får man ju räkna med att gå över med. Så min önskan lär ju inte uppfyllas än på några veckor. Men hoppas kan man ju iallfall;)
 
Vi har mest bara slötittat på TV nu ikväll. Skönt att bara vara ibland också. Imorn ska det vara fint väder så då blir det väl sol och poolhäng för oss. Hoppas iallafall att det blir fint väder, men gärna inte att det blir så varmt här inne. Nu är fönstren öppna så att det ska bli okey att sova här inne. 
 
Att åtetkomma till bebis ankomst så har vi nu packat ihop lite kläder till både oss och bebis. Vi har också förberett med dricka, snacks och mat till Rikard. Han får ju inte någon mat när vi är där, så lika bra att förbereda. Som jag sagt innan så är bilen förberedd med stol och så, så slipper vi det när vi väl ska åka in. 
 
Städat har vi ju också gjort idag. Sen har vi satt upp lite saker på väggarna med. Jag har dock inte haft energi till att fota, så det får bli en annan dag! Nu blir det film här hemma. Hoppas ni alla mår bra!
 
Idag fick Rikard stå för bilden. Eller iallafall innehållet på den. Ska tigga till mig lite massage hoppas jag på;)
 
 



Camilla

Hälsa den lill* bebisen att det är dax att komma nu! Den blivande farfarn längtar ihjäl sig ;)



URL: http://millaggg.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?