Det gick ok...
Publicerat den

... på sjukhuset idag men det är inte mycket bättre med mig. Massa nya mediciner som vi hoppas hjälper, annars får jag åka tillbaka igen. Drygt när man inte kan få må helt bra, känns snarare som jag ska få allt man kan tänka sig;( tur ändå att det finns så bra sjukvård så att man kan få hjälp!

När vi var klara på sjukhuset åkte vi och handlade mat och sedan till en barnaffär och där fick Isabell en babysitter av sin mormor. Vi provade den nu i eftermiddag och hon verkade verkligen gilla den. Min systers tjejer gillade att sitta i dina babysitters och det hoppas vi Isabell med ska göra!

Vi har även hunnit med en promenad med Aska och sen städade jag och mamma medan Isabell sov gott. Rikard kom hem lite tidigare än igår och han var snäll och fixade med maten. Han hade dock bra sällskap;)

Nu blir det nanna kudden och hoppas att jag är både piggare och har mindre ont imorn. Ja ni får stå ut med att jag klagar lite här men jag tycker faktiskt lite synd om mig själv och jag brukar inte vara den som gnäller. Nu har det dock blivit lite för mycket bakslag även för mig;(

Denna tjej gör dock tillvaron lite lättare<3

https://cdn2.cdnme.se/2843101/7-3/pic_521fa95c9606ee42928677bc.jpg" class="image">







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?