Det blev...
Publicerat den

... en härlig dag på stan idag. Vi shoppade en hel del, men faktist så var allt typ planerat. Rikard skulle ha en hängare till sin cykel (som han ska ha när han ska köra Vätternrundan nästa år) och sen blev det glasögon och hjälm till det. Sen köpte vi också en DVD spelare, en lagerhylla till garaget, damsugarpåsar, "kantavdelare" till min rabatt, och olja till trimmern innan vi körde mot stan. Här innan var vi ute på indusriområdet med alla stora varuhus;)
 
Väl i stan mötte vi upp svärmor för en trevlig lunch. Vi alla tog grillad ciabata fast med olika innehåll. Jag valde en simpel ost och skinka och den var väldigt god. Sedan gick vi på stan och jag köpte en Dymo som jag varit nära att köpa länge nog. Nu hade dom satt ner priset på den så då var det bara att slå till. Köpte även lite tillbehör till den och sen lite till mitt album som håller på att framställas! Vi gick sedan runt på stan lite och jag köpte ny klocka och armband. Sedan satte vi oss och tog en mumsig glass innan vi började röra oss igen. Vi lämnade svärmor och sedan körde jag och Rikard mot Maxi där det blev storhandling. Skönt att ha det gjort återigen. 
Dymon
En bra sak som jag g idag var att det även finns etiketter som man kan stryka fast på kläder. Perfekt den dagen skatten börjar förskolan!
Till mitt album och tillbehör till Dymon
På vägen hem åkte vi inom posten och hämtade ett paket vi väntat på, nämligen den luktfria bjöjhinken. Som jag skrovit innan så beställde vi den på nätet och fick både hinken + 12 kasetter för endast 400 kr. Det kallar jag bra pris det. Ska bli intressant att prova den sen och se hur vi tycker den fungerar. Kommer kanske en utvärdering här sen om några månader. 
Hinken och 6 kasetter
6 kasetter till (oj, bilden är upp pch ner)
Hinken på sin plats
 
Väl hemma så slappade jag lite i hammocken samtidigt som Aska såklart ville leka massor. Just i detta nu när jag sitter och bloggar står hon och glor på mig med en båtfender i munnen. Tokiga vovve. Rikard är i garaget och monterar hyllan och snart ska vi väl också ta tag i middagen som idag ska bli pastagratäng. 
Duktig man
 Nu börjar det allt bli ordning i garaget;)
 
Återkommer kanske under kvällen;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?