Det blev en blöt...
Publicerat den

... men väldigt skön kvällspromenad för oss just. Himlen öppnade sig när vi bara kommit en liten bit, så lite blöta blev vi allt. Fast ändå så var det ganska så mysigt. Man känner verkligen att sommaren nu smått börjar lida mot sitt slut. Kan tänka mig att dte blir en film eller något såhär när det är Rikards sista semesterkväll. Sen blir det ganska tidigt i säng för imorn börjar ju allvaret. Jag får ju gå upp när Rikard går upp och gå med Aska. Det har ju han gjort hela sommaren nästan men nu är det min tur. Under jobbperioderna är det ju alltid jag som har Aska mest och så blir det såklart också nu när jag kommer att vara hemma. 
 
Nu ikväll bärjade ju min favorit, Bolt, hem det första guldet vilket var gott. Jag hoppades och trodde heller inget annat, men man kan ju aldrig vara säker förens loppet är sprunget. Det skönaste på hela sändningen måste ändå vara Stefan Holms sågning av en av konkurrenterna som tidigare varit dopingavstängd. Jag håller helt med i hans tankar kring detta. 
 
Jaha, så imorn börjar alltså ett hemmaliv för mig i ett år. Har ni tips på vad jag kan hitta på under dagarna så är det mer än välkommet. Kan tänka mig att det blir en del läsande, friidrott, promenader med Aska ch säkert mer än så, men som sagt jag tar gärna emot tips och förslag!
 
Näe nu njuta av sista kvällen tillsammans. Ja eller inte egentligen, men åtminstone sista semesterkvällen;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?