Det är så mysigt...
Publicerat den

... med egen tomt. Man kan gå ut när man vill, man kan ha dörrar öppna, man kan ligga och sola ostört, man kan bada i sin pool, man kan grilla och äta ute, Aska kan gå ut och in som hon vill, man hör gräshoppor och andra djur m.m. m.m. Det finns säkert massa mer saker som jag inte kommer på nu, men vill bara skriva att vi verkligen trivs. Det är såklart mycket jobb också men det är mest bara kul. Tänkte att jag skulle försöka göra iordning ett album med huset hur det såg ut från början och förändringar som skett. Vi har ju trots allt gjort en hel del. Lägger kanske upp lite här i bloggen med om ni är intresserade att se?!
 
Nästa år har vi bestämt att fokus på huset ska ligga på trädgården. Vi har sagt att detta år blir ett år att se vad som finns och så för att sedan kunna byta ut och köpa nytt till nästa år. Sen vill vi såsmåningom också göra vid kök, toalett pch badrum och kanske också bygga ett uterum. Men var sak har sin tid, det kostar ju pengar också så man måste ju spara lite innan;) Och nu har vi ju lite annat som kan kosta en del pengar som kommer. Särskilt när jag ska vara mammaledig och Rikard sen pappaledig. Då får vi ju inte lika mycket pengar som nu;( Men det går absolut ingen nöd på oss utan vi kommer njuta varenda minut<3
 
Vår DVD spelare verkar nu helt ha sagt upp sig, så blir nog till att köpa en ny. därför vet jag inte riktigt vad vi ska se på ikväll men blir säkert något iallafall;) kanske någon film på TV.
 
Bjuder på lite galna bilder på de två jag lever ihop med. Roligt man kan ha med en båtfender!! 
Dålig kvalite på bilderna, jag vet, men tagna i farten med iPaden. 
Tur att dom roar sig lätt iallafall!
Aska kom idag också äntligen på att aktivitetsleksaken faktist inte är farlig utan rätt rolig;)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?