Äntligen...
Publicerat den

... är min filt färdig och den blev jättefin. Funderar på om jag ska sy fleecefoder i den, men det får bli efter sommaren. Det tog ett tag att göra den så skönt den är klar nu. Den blev lite större än vad jag först tänkt men det gjorde inget. Provade såklart att lägga den i vagnen ochbdär kommer den passa bra!
 
Fint tycker jag
Hela filten med det svarta i mitten
 
Just nu sitter jag och tittar på "Holm vs". Blir sedan ett bad för mig för Rikard vill väl titta på fotboll och det vill inte jag. Så då får jag roa mig med annat;)
 



Camilla

Va duktig du är. Jättefin filt! Har du fått det svarta chassit nu? Kram.

Svar: Nej du det har jag inte. Ringde idag igen och skällde lite på dom. Blir snart galen på detta. Har ringt dom totalt kanske 20 gånger andående detta så fattar inte vad problemet är.
Heidi Aregger



URL: http://millaggg.WordPress.com


Peter

Det är en filt till en tjej

Svar: Jasså?!
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?