Tystnaden...
Publicerat den

... har nu lagt sig här hemma och det är aldeles mörk. Det har varit en minst sagt intensiv dag! Jag steg upp vid 7 och sedan dess har jag inte haft många stillsamma minuter. Pappa och Rikard har lagt klart golvet även i kök och matrum nu så det är bara kontoret kvar. Men till det rummet kan man stänga dörren så det känns skönt. de åkte iväg och handlade också några timmar vid lunch så då passade jag på att måla. Nu är all grundning kvar och nu återstår bara två strykningar med färg. Jag ser ett slut med hallen snart;)
 
imorn ska vi iallafall åka till ikea jag och rikard. Vi ska handla lite bokhyllor och så och vill passa på medan vi har möjlighet att låna pappas bil. Vi får låna en kompis släp så det är bra;) Påvägen hem från ikea tänker vi oss också att åkaoch hämta vår nya soffa. Kan bli intressant att se hur det blir med den men jag tvivlar inte på att det blir bra.
 
Näe, nu ska jag surfa lite innan de blå stängs. Rikard försöker redan sova för han kände inte sig bra;(
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?