Sneak a peek...
Publicerat den

... från första målningen på panelen. Det ska målas 3 gånger till så än är det inte färdigt. Vi tycker dock att det redan är väldigt stor skillnad. Ska bli så himla spännande att se hur det blir. Jag sa det till Rikard innan att efter helgen när golvet är klar kommer det nor mer kännas att man bor här. Nu känns det mer bara som en byggarbetsplats här hemma! Samtidigt som det är kul känns det också ganska jobbigt och påfrestande att ha det såhär. 
 
Nu tänkte jag snart gå och lägga mig. Eller ja, jag ligger redan i sängen men jag menar släcka och sova. Imorn blir det jobb mellan 7.30-16 men jag tror jag måste stanna lite längre. Vi ska nämligwn ha föräldrafika och det brukar bli ganska körigt. Sen på kvällen har jag kurs igen så jag är iväg mellan 18 och 21 ca. Tyvärr blir det ju då inte så mycket fix här hemma men det kan vara skönt att komma iväg lite. 
 
Här får ni iallafall lite bilder på hur hallen ser ut just nu:)
 
 
Fattar inte att det blir så skumt varje gång jag ska ladda upp en bild från ipaden men vet heller inte hur jag ska kunna ändra det. Första bilden är son ni förstår upp och ner och den andra är lite sned! Men ni ser ju hur det ser ut ändå.
 
 
 



Irre

Ser bra ut. Det kommer att bli jättebra. Sov gott. 😊



URL:


Johanna

Så duktiga ni är! :) Ser fram emot att hälsa på. Kanske kan hjälpa till med nåt! :)

Svar: Du är så välkommen att både hjälpa till och hälsa på;)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?