Snart dags...
Publicerat den

... för mig att återigen bege mig mot jobbet. När jag läste tidningen i morse stod det om att det inte var bra att snooza på morgonen. Idag var jag dock duktig och bara snoozade i 10 min (brukar vanligtvis vara ca 30 min;)). Kände mig träffad när jag läste så nu får jag allt sluta upp med det!!

Jobbar till 17.30 och sen ska jag hem och ta tag i mina garderober. Måste ha lite nya kläder fram och måste kanske tvätta en maskin också. Nu på morgonen var jag duktig och började förbereda för kvällens garderobfix med att torka ut allt och så!!

Näe, dags att göra sig klar!! Bjuder på bild hur det ser ut i vårt vardagsrum just nu;)




Anonym

Väldigt fint och vällagt golv😀



URL:


Camilla

Wow vad fint o vad snabbt ni får i ordning! Ser fram emot att se hur det ser ut "på riktigt". Kram "plast sväris"



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?