Sista lediga dagen...
Publicerat den

... innan det är dags att börja jobba igen. Vi var i lägenheten i morse och öppnade åt Elin som skulle städa. Känns så himla skönt att det nu var sista gången som jag var i lägenheten. Imorn ska Rikard besiktiga den och sen har vi inget mer med den att göra. 
 
Jag tänkte åka ut till tjejerna om någon timme eller två och sen blir jag väl där tills dom ska sova. Mysigt med en heldag med dom!
 
Imorn är det som sagt jobb igen. Blir att jag kör till jobbet denna veckan så jag kan åka till huset och så när jag slutar. På onsdag hade jag även tänkt att byta till sommardäck, så jag hoppas verkligen att det inte kommer mer snö. Även pappa som kör upp på fredag kommer ha sommardäck så för hans skull hoppas vi också på 0 cm snö. Ska bli väldans mysigt att ha pappsen här igen<3
 
En bild på pappas lilla söta hus!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?