Pysselkväll...
Publicerat den

.. har jag varit iväg på och det var trevligt. Vi fick prova på lite olika material och så. Vi skulle ju egentligen haft stickkväll mennnu gjordenvindettaniställetnvilketnockså var skoj. Min stickning har som ni säkert förstått vilat ett tag mennnu ska det sista göras klart så får ni se vad det blir. Förhoppningsbis dröjer det inte alltför länge tills det är klart och jag har redan nya projekt som väntar;) Måste bara inhandla mer garn först;)
 
Annars har jag haft en bra dag med jobb och sedan besök hos barnmorskan. Det gick bra och jag fick okey stämpeln på rumpan. Nästa gång väntar glykosbelastningen sommjag hört både positivt och negativt om. Jag tar det bara som det kommer;) Tror inte det är värre än Phosphoral och det har jag ju klarat x antal gånger om än med mer eller mindre problem... Jaja lika så skönt att ha det avklarat med. 
 
Imorn kommer min käre far hit och fixar lite i huset. Jag jobbar ju till 4 men han klarar sig nog själv en stund. Är så himla glad för all hjälp vi fått av honommnu när han varit här trots att han också har ett eget hus att sköta om. Nästa helg kommer ju även min mamma hit och hjälper oss och Rikards föräldrar har också hjälpt till en hel del. På fredag ska det iallafall bli färdigmålat i hallen så jag kan få bort all maskeringstejp. Sen är hallen Mer färdig. Återstår sedan socklar, målning av karmar och byte av dörrar. Sen kan vi inreda helt där;) men sommsagt, en sak i taget...
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?