Nu...
Publicerat den

... Ligger jag och surfar och känner att jag varit duktig idag. Först allt pyssel med bilen och sedan när jag var klar vilade jag lite "hemma". Gick som sagt sedan ner till stan en sväng och tittade lite. Köpte ett par solglasögon pc sen lite småsaker. Väl hemma igen satte jag igång med maten som dagen till ära blev pannkakor. det har blivit godare pankisar förut men de funkade. Tror mina middagsgäster var nöjda iallafall;)
 
nu ikväll blir det väl att titta på Sveriges mästerkock och sen blir det väl sängen för lilla mig. Rikard gick just ut och sprang en runda. Imorn blir det en lång dag. Först är det ju jobb 7.30-16 pch sen på kvällen ska jag hålla kurs på hundklubben. Blir att jag stannar i Vinslöv under den tiden emellan eftersom det känns onödigt att öra fram och tillbaka. Får väl vila lite på jobbet och hinna äta och så! Kommer ju sen hem ganska sent på kvällen så då kommer jag väl att vara halvdöd;)
 
önskar er alla en bra kväll;)
 
Synd jag inte kommer kunna använda dessa fina men jag tror inte jag får på mig dom. får väl se det som ett mål att komma i efter sommaren istället;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?