Nu har jag just...
Publicerat den

... bäddat ner mig efter ytterligare en intensiv dag. Jag kunde iallafall gå itid från jobbet vilket var skönt. Väl hemma så målade jag såklart lite och fixade. Nu är all panel målad en gång och lite utav den även målad två gånger. Får se om det blir någon möjlighet att måla imorn eftersom det då vanskas mer golvläggning. Pappa och Rikard ska jobba då igen och så även på lördag. Pappa sover kvar här imorn vilket är mysigt så vi kan rå om honom lite. Jag har lovat att laga någon god mat till grabbarna så vi får se vad jag kan åstadkomma. Jag jobbar ju först mellan 9-17.30 så då har jag tid på mig att fundera vad jag ska laga!nrikard har annars varit duktig idag ich pulat här hemma. han har även fixat en trådlös grej till tvn (så man får den trådlöst) så nu kan vi även se på den. Blir ju inte mycket tid till det nu men ändå skönt att ha den!
 
Näe nu ska denna dam försöka sova för att orka morgondagen! Önskar er alla en bra fredag!!
 
Dagens bild visar hur golvet ser ut på produktbilden;) passar riktigt bra här hemma;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?