Nu är det bara...
Publicerat den

... en gång kvar att måla i hallen. Börjar bli riktigt less på det nu men fint blir det. Idagvhar varit en riktigt härlig dag. Först planering på jpbbet och sedan lite härlig tid med barnen. Direkt jag kom hem så gick jag ich aska en promenad och jag hade bara västen på mig och till och med det blev varmt. Våren är sååå välkommen. Sedan satte jag igång och måla och under kvällen har jag även hunnit med att fixa iordning några fönster och så. Vi har bestämt oss för att inte sätta upp några gardiner innan vi har tapetserat och så, känns bara som dubbelt arbete. Rikard har även börjat mäta nu hur mycket tapet vi kan tänkas behöva så vi åker väl in och beställer till helgen! Det är också ganska synd om min man nu för tågen går inte som dom ska vilket betyder att han får mycket längre restid vilket betyder mycket längre dagar iväg. Jaja han ska väl klara det också!!
 
Imorn blirndet stängning på jobbet och sen funderar jag på att åka ut till min syster som ska ha ljusparty. Dock ska jag inte köpa ett dugg så kanske lika bra att stanna hemma om jag känner mig själv rätt. Har faktist galet mycket ljus som jag borde göra av med först!
 
Näe nu ska denna damen sova. Hoppas ni alla mår lika bra som jag;)
 
Fin hund på härlig promenad<3



Rikard

Du är snäll som tänker på mig:)



URL:


Irre

Så kära ni är. Och duktiga. Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?