Nästintill lensat...
Publicerat den

... (ja eller inte riktigt) konto efter dagsens möbelshopping. Nej men set blev faktist en hel del shoppat. Vi hade ju doxk lite presentkort och så vilket gjorde att själva ikea besöket inte blev väldans dyrt. Dock kostade ju soffan som vi sedan var och hämtade en hel del. Den står dock i garaget i några veckor till eftersom vi inte vill ha massa byggdamm i den. Blir istället extreme makeover sen när det är tapetserat och klart. Tur att vi hade ett stort släp för annars hade vi aldrig fått plats kan jag lova. Gick faktist riktigt bra att köra med släpet oxh jag kunde hör och häpna till och med backa med det.
 
vi har inte hunnit med jättemycket här hemma annars men några lister fick Rikard upp och jag fixade mer i köket. Sen nu ikväll har vi varit ute hos pappsen min och ätit mat och bytt bil. Nu är jag riktigt trött dock så nu blir det sängen för mig. Imorn ska första lagret med färg målas, spännande spännande;)
 
Som sagt släpet blev lite fullt och då är ändå inte allt i här på bilden;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?