Lill-lördag...
Publicerat den

... Och det har varit en mycket bra dag. Jag öppnade ju på jobbet och sedan hade vi skräpplockardag! Vi hittade jättemycket med skräp, trisst att se att det är så många som slänger saker i naturen. När jag sedan slutat från jobbet så var jag och Aska ute en sväng innan det blev lite vila. hittade lite nya krafter och målade en hel del! Känner mig faktist riktigt duktig som målat så mycket. Nu på kvällen var jag och Aska ute på en lite längre runda. Hon verkar pigg och glad igen vilket känns väldigt skönt. 
 
Imorn blir det jobb igen och sen på kvällen så är det dags för kurs igen. Hoppas att jag hinner få lite målat även imorn. 
 
Dagens bild blir på min stickning som är nästintill färdig nu, bara knapparna som fattas;) 
 
Tycker den blev riktigt söt den lilla koftan;)



Johanna

Åh så fin! Vad duktig du är! :) tror visst att det kommer vara någon liten som blir jättesöt i den <3



URL:


Camilla

Håller med Johanna i precis allt!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?