Jag trodde...
Publicerat den

... att jag skulle kunna visa ett litet smakprov på vardagsrummet nu ikväll men icke. När vi tog in soffan och började sätta ihop den visade det sig att sista delen var vänd åt fel håll. Därav ingen bild idag. Annars är vardagsrummet färdigtapetserat nu. Imorn går vi in i kontoret. Ska bli skönt när även det är klart så man kan få in grejer där! Sen blir det en prövning när våra coacher åker hem och jag och Rikard ska ta oss an barnrum och kök. Blir säkert jättebra tillslut. Till helgen har systern min lovat att hjälpa oss att få hem lister. Bara det kvar typ sen;)

Nu blir det sängen för oss iallafall. Jag har semester imorn så jag är hemma med hantverkarna hela dagen medan Rikard är och jobbar. Sen på kvällen blir det grillning;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?