Igår kväll...
Publicerat den

... vändes hela min värld upp och ner. Jag satt i soffan och pulade med min stickning och aska börjar helt plötsligt att pipa lite. Sedan gick allt väldigt snabbt, hon började gå mot mig men föll ihop. Jag var såklart snabbt hos henne och hon låg ner och krampade ca 30 sekunder  Jag satt hos henne hela tiden och sen kom även Rikard. Direkt efter krampen kräkte hon och var lite orolig. Såklart blev vi båda helt förkrossade och undrade vad som hände. Jag ringde direkt till Helsingborgs djursjukhus men de rådde mig att stanna hemma med Aska eftersom de ändå inte hade gjort något. Rolig natt blev det ju då inte eftersom jag var på helspänn och inte sov många minuter. 
 
nu idag gick jag med Aska på morgonen pch allt verkade vara som vanligt med henne. Jag åkte och jobbade men.stannade bara 2 timmar innan jag åkte hem till min skrutta. Nu verkar hon helt som vanligt men jag stannar ändå hemma hela dagen nu. Har kontaktat två olika veterinärer som båda har sagt att vi avvaktar, ett anfall är inget anfall. Hoppas nu verkligen att det inte blir fler gånger för det klarar inte mitt psyke av. Ush det var verkligen obehagligt. Nu blir det att mysa med skruttan min hela dagen och ha VAH (vård av hund). Imorn hoppas jag på att kunna jobba igen. vi har hälsovecka på jobbet denna vecka så vi har massa rolia aktiviteter. Idag har jag och en kollega haft massage med alla barn. Imorn väntar skräpplockardag och sen på torsdag ska vi ha utedag med matlagning bla. Riktigt mysigt;)
 
näe, nu ska jag bädda ner mig med min skatt<3
 
Det gör så ont att se dig inte må bra<3
Älskade hund



Camilla

Men lilla Aska gumman!! Hoppas det bara var en engångs företeelse!! Hon måste må bra ju!! Krama henne från oss!



URL:


pappa

Hej Heidi det var inte roligt att höra hoppas nu bara att det var ett engàngs kramp för det är ju mycket nytt för Aska ocksà, kram pappsen



URL:


Irre

Lilla Askis. Hoppas det är över. Krama henne från mig



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?