Fredagsmyset...
Publicerat den

... här hemma uteblev idag! Vi har istället såklart jobbat en del. Rikard har varit duktig oxh spacklat och jag har målat, skruvat ihop hatthylla, fixat mat, städat lite och mest småfixat. Nu blir det väl snart sängen för oss här hemma så vi orkar med den kommande intensiva helgen. Mamma och Roffe kommer väl fram emot eftermiddagen imorn och då sätter vi väl direkt igång med tapetsering. På morgonen åker vi in oxh storhandlar och hämtar tapeter. Sen tänkte jag kanske hinna måla något mer innan dom kommer. 
 
mest troligt är iallafall att Rikard vaknar först så han kan ta Aska . Jag sover oftast lite längre på helgen men vi måste ändå upp i ganska skaplig tid. Ser så mycket fram emot att ha en ledig dag när man kan sova ut och bara ta det lugnt på morgonen utan att gå upp och jobba direkt. Tror minsann vi ska unna oss en sådan morgon nästa helg!
 
Idag var jag även iväg och köpte ett nytt mönster som jag ska sticka! Köpte även ett mönster till hur man virkar olika korgar. Får se när jag har tid att komma igång igen;)
 
Bild på mönstret på korgarna



Johanna

Snygga!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?