En trött tjej...
Publicerat den

... har nu slagit sig ner i soffan och tänkte snart gå och duscha för att sedan krypa till sängs. Nyss var första gången jag satte mig sedan 8 i morse med undantag för att jag satt och åt en korv till lunch. Detta betyder såklart att jag är rätt sliten men samtidigt väldigt nöjd med helgens arbete. Jag har hunnit måla en del, men har mycket kvar än. Imorn får vi besök från trygg hansa så blir väl inte jättemycket pysslat här hemma. Dock hade jag tänkt att jag skulle måla lite av det jag målade idag en andra gång. Hoppas verkligen inte att besöket tar alltför lång tid. Jag har ju stängning på jobbet med så hinner inte så mycket innan heller. Men jag gör så gott jag kan;)
 
idag var svärfar här och hjälpte oss. Han hade även med sig korv så idag invigde vi grillen. Riktigt mysigt var det och gott blev det;) Kan tänka mig att det blir många fler gånger under sommaren som den kommer att användas! 
 
Näe, dags att hoppa i duschen och sedan krypa till sängs! Hoppas ni alla får en bra start på veckan!
 
Dagens bild blir klart från grillningen. Ignorera gardinstången som hamnade där ute sålänge bara. Vet inte vad vi ska göra med dom men vi ska iallafall inte använda dom;)



stefan

Den grillen ser riktigt grym ut så det lär väl passa att använda den duktigt många gånger under sommaren :)

Svar: Ja den är riktigt nice! Snart måste du ju komma och kolla in nya huset;)
Heidi Aregger



URL:


Johanna

Vad duktiga ni är! Har ju fått massor gjort :) Men ni får inte glömma att vila lite också :) Synd att jag inte är så tillgänglig på helgerna. Får se om jag kan vara till hjälp nån gång. Kram!

Svar: Vila får vi göra när vi är gamla;)Du är alltid välkommen hit;)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?