En mycket trevlig måndagseftermiddag...
Publicerat den

... har jag haft idag. Åkte ju ut till syster med familj och väl där så lapade vi lite sol på deras trädäck och fikade. Sedan blev det massa mys med tjejerna och massa prat med systern. Hon lagade lasagne till middag och det finns nog ingen som gör så god som hon. Mycket smarrigt alltså. Sen hoppade tjejerna i badet och vi pratade och lekte lite. När de var rena och klara fick de en macka innan det var dags för sängen. Sedan när de somnade körde jag och nu är jag hos Irene. Blir väl lite tv nu innan jag går och lägger mig. Måste ju vara pigg  imorgon när det är dags för jobb igen. Jag börjar ju sent på tisdagar och det är såklart skönt. Dock är jag ju inte hemma förens halv 7 men men. 
 
Jag har som plan att kunna ta lite komp på onsdag. Denna vecka är ju också bara 4 dagar vilket är skönt.
 
Jag måste ju skriva en handlingslista denna veckan med. Vi ska ju till Ullared på söndag! Innan dess hoppas jag vi flyttat till huset och att lite av golvet är lagt! 
 
Näe, nu lite tv tittande här. Lägger upp lite bilder från mobilen från dagen sen innan jag går och lägger mig;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?