En blåsig kväll....
Publicerat den

... blev det på kvällens hundkurs. Deltagarna var duktiga och det var trots allt helt okey att vara ute i några timmar.  Annars har dagen idag erbjudig jobb och sedan var pappa här och fixade lite. Han hade även köpt fika med sig och det tackade jag såklart inte nej till. Nu ses vi inte mer förens till sommaren men jag tror att han är riktigt spänd på att de hur det kommer se ut här hemma då. Vi ska ju ändå göra lite mer innan det är klart. 
 
Har även hunnit pula lite med min stickning idag och nu ska det bara sys ihop och inhandlas lite tillbehör, sen ska ni få se vad det blev för något. Nu ikväll kliade det också lite i mina fingrar så jag började dra i tapeten lite här och där för att de hur hårt det satt. På vissa ställen satt den knappt alls så det blir nog inga problem. Kvällens bilder får alltså visa hur snyggt vi kommer ha det nu i en vecka tills mamma och Roffe kommer och hjälper oss. 
 
 
 
 
Imorn ska jag måla klart hallen så då får ni kanske se hur det blev ok om ni är snälla;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?