Det verkar...
Publicerat den

... ganska bra med Aska nu ikväll. Hon har sovit mest hela dagen men hon verkar ändå glad och så nu. Klart att det varit jobbit för henne med detta dygn. Imorn går jag iallafall och jobbar men jag slutar ju tidigt så blir inte så länge hon är själv imorn. Lilla skruttan, som många sagt, hoppas verkligen det bara var en engångsföreteelse detta!
 
nu ikväll har jag pysslat lite med min stickning och om jag jobbar på bra med den imorn så ska ni nog få se den då! Rikard han sitter och kollar på fotboll och jag tänkte sova nu. Börjar ju 6 imorn så måste få sova några timmar innan dess. 
 
hoppas ni alla mår bra och tack för all omtanke kring Aska<3
 
Man kan inte annat än älska denna hund<3



Johanna

Åh men lilla Askisen! Jag förstår att det måste ha varit jättehemskt att se. Hoppas nu verkligen att det inte blir nåt mer med det. Pussa på henne från mig och Morrgan <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?