Det börjar...
Publicerat den

... ta fart här hemma. Vi har smått börjat tapetsera i vårt sovrum och det har gått bra hittills. Känns så himla skoj att vi är pågång nu och att vi snart kan bo in oss på riktigt. Imorn fortsätter vi med sovrummet och fortsätter sedan med vardagsrummet. Vi fick dock en liten motgång idag. Tapeterna till köket hade blivit fel så där kommer vi inte kunna tapetsera nu. Vi får istället ta de andra rummen och sen får jag och Rikard ta i köket sen när tapeterna kommit. Tur att det kommer kristi himmelsfärd nästa vecka så vi kan jobba då. 
 
Idag har annars varit en sisådär dag. Jag kände mig helt matt när vi kom hem från stan att jag fick lägga mig och vila en stund. Nu på eftermiddagen har det dock varit bättre så det hjälpte nog med lite vila. 
 
Till middag åy vi raclette. Riktigt smarrigt var det. Det var första gången Roffe åt raclette och jag tror allt att han gillade det. De andra drack vin till maten men jag fick snällt dricka saft!
 
Nu har den lilla koftan fått knappar också



Stefan

Kan vi inte få se en bild på dig nu :) Har inte sett dig på länge så kan vara roligt att se, men kanske inte hänt så mycket sen dess?

Svar: Jo nu har det allt hänt en del. Ska försöka fixa det till dig i veckan så du får se;)
Heidi Aregger



URL:


pappa

Va trevlig ni är duktiga, jag skriver detta kl. 01:08, sönndag, 28. april! Kram pappsen



URL:


Irre

Så fin den blev. Ser riktigt bra ut med tapeten. Mycket snyggare än den gröna. Bra jobbat!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?