Det är dags för fredagsmys...
Publicerat den

... här hemma nu och godiset står på bordet. Vi har ätit tacos till middag och det var gott! Dagen har erbjudit en intensiv jobbdag och sedan åkte jag direkt till Camilla och hämtade Aska. Hon blev såklart glad att se mig men hon har haft det toppen;) påvägen hem från Camilla åkte jag och handlade färg och lite annat inför helgens arbete i huset! Väl hemma igen hade Rikard och Irene börjat med maten så vi åt ganska snart. Jag diskade efter maten och dom andra hjålpte till. 
 
Nu kollar vi på Lets dance och sen blir det väl Skavlan. Jag tror dock att kvällen blir väldigt tidig för lilla mig för jag är ganska trött nu. 
 
Imorn väntar som sagt fix i huset hela dagen så blir nog inte mycket bloggande. Vi kommer säkerligen inte heller ha internet och så nu på någon vecka, men det ska väl gå bra ändå. Vi har ju det iallafall på mobilerna. ;) kan säkert bjuda på en eller annan bild iallafall;)
 
 



Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Gott



URL: http://nehaexponerar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?