Vardagen...
Publicerat den

... börjar vli som vanligt nu i detta lilla hem. Rikard har idag jobbat sin första dag och han verkar vara mycket nöjd med jobbet. Jag själv har haft en väldigt lugn dag idag. Vi hade inte många barn på jobbet så jag har faktiskt målat en hel del som ska piffa till miljön lite. Känns som det kommer bli fint, men det får vi se imorn=)
 
Direkt efter jobbet kom Camilla hit. Hon hade med sig lite av alla de bilder hon tog på bröllopet och guuuud vilka fina. Helt rörd blev jag=) Tänkte jag skulle lägga upp dem i andra bloggen med lösenord så vi kan välja vilka som får se alla bilder! Vi passade även på att fika lite och spelade även lite Ticket to ride! Mycket trevlig.
 
Rikard kom hem lite innan 6 och vi bestämde oss för att inte laga någon mat utan bara talite yoggi och så. När vi hade ätit gick vi sedan ut på en 40 minuters powerwalk. Måste komma igång nu igen. Mysigt också att ta en promenix såhär på kvällskvisten. Nu sitter vi och kolla på halv 8 hos mig som idag är från vår gamla stad, Kristianstad. Blir väl Tv mys hela kvällen och sen kanske något spel med=)
 
Bjuder er iallafall på ett smakprov på våra bilder här <3
 




Anna och maxi

Ni var så fina :0)



URL: http://kunnlen.blogplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?