I´m back...
Publicerat den

... hoppas jag iallafall. Det har varit lite mycket i mitt lilla huvud på sistone. Nu är vi iallafall gifta och det var den absolut bästa dagen i våra liv. Tänkte ge er lite fakta från hur dagen blev=) När jag vaknade på morgonen sken solen och jag blev verkligen jätteglad över detta. Sedan var det mest fix, först frisör och sedan hem och sminka sig och göra sig iordning. Hämtade blommorna också. Innan vi åkte ut mot logen så fick vi svänga inom frisören igen och fixa det sista med håret. Väl framme vid logen fick vi låna de som bodde där, deras hus. Det var jag, Camilla och Johanna som hängde ihop hela dagen. Tjejerna hjälpte mig att få på mig klänningen och den är jag verkligen supernöjd med. Jag kände mig verkligen vacker när det var dags att gå ner mot min blivande man. Dagens första hemlighet var att Aska var med som "tärna" tillsammans med Johanna. Själva vigseln blev verkligen helt perfekt och så även middagen och festen. Kommer att lägga bilder i vår genemsamma blogg när jag fått dem!
 
Annars har det inre blivit mycket gjort sista tiden som inte har med bröllopsplaner att göra. Har såklart jobbat och så men inte mycket annat. Sista veckorna har jag heller inte haft orken att springa. Måste verkligen komma på vad jag vill göra.
 
Idag har Rikard och jag iallafall varit iväg på lite äventyr. Vi har länge pratat om en ny säng och nu är den beställd. Känns riktigt skönt och jag längtar verkligen tills vi får hem den (ca 3 veckor). Kostade ju såklart en hel del, men det känns som det kommer att vara värt det. Det är ju verkligen en kvalitetssäng så den håller säkert i många år. 
 
Rikard är iväg och spelar match nu och jag ska väl snart laga lite mat. Blir pasta med pastasås för mig, gott gott!
 Får se när han kommer hem sen men tror inte det blir så sent.
 
Något annat som hänt som är mycket roligt är att Rikard har fått jobb. Han kommer att få pendla en bit men känns så bra att han fått jobb. När det dessutom verkar vara en fast tjänst (med provanställning) på 100 % känns det ju bara ännu bättre! Känns som att livet är på topp nu <3
 
Ett litet smakprov från hur vi såk ut på dagen D <3
 
 



Rikard Aregger

Ja äntligen är du igång igenom:-)



URL:


En som läser

Trevligt att bloggen är igång igen :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?