Häcken full...
Publicerat den

... känns det som jag haft denna vecka. Rikard har ju börjat jobba också nu så Aska är mitt ansvar mer nu när man inte har honom hemma. Det är iof inget jobbigt men blir ändå lite mer. Sen igår var jag på föreläsning 18-21. Det var en riktigt bra föreläsning som verkligen var givande. Kul när det är på det hållet och att det inte känns som det är slöseri med tid.
 
Idag var det kurs för mig efter att jag jobbat mina 8 timmar. Kursen handlade om att vi fått en Ipad till jobbet och allt kring denna. Nu blev jag automatiskt Ipad ansvarig och vet inte riktigt om jag gillar. Jag är kanske inte rätt person till detta men det är väl bara att ta sitt uppdrag på allvar!
 
Imorn är det äntligen fredag. Har öppning för 4e gången denna vecka så det kan ju också vara anledningen till att jag känner mig lite sliten! Imorn kväll ska jag gå och titta när Rikard spelar fotboll (första gången på väldigt länge) och sen ska vi till svärmor och äta.
 
Sen på lördag är det tidig morgon igen men då av en rolig anledning. Jag och elin ska nämligen till Ullared. Blir till att hålla i plånkan, annars kan det bli dyrt. Ska tydligen köpa massasaker till mannen min om man läser det han skrivit i min kalender <3 jaja någonting litet kan han väl iallafall få=)
 
Juste, Aska är ganska pälslös igen efter att hon fällt sjukt mycket. Dock är det inte lika illa som på bilden (som är från efter valparna) men hon är inte fin. Tur hon hade lite päls kvar på bröllopet iallafall!! Trots att hon inte är vackrast nu sä är hon ändå sötast i världen <3<3<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?