Fredagsmys...
Publicerat den

... är vad som alldeles snart väntar här. Rikard lagar mat och jag sitter här vid datorn. Stängde ju idag på jobbet och sen direkt jag kom hem så satte jag igång och sy lite grejer som behövs på jobbet. Blev klar för en liten stund sedan så känns som man precis har slutat =)
 
Igår efter jobbet satte jag mig och virkade och tillslut blev tiden alldeles för sent så blev inget bloggat. Tänkte att jag behöver något att göra nu när jag inte planerar bröllop så då ska jag lära mig att virka ordentligt tänkte jag. Har lite olika projekt som jag tänker mig ge mig på=)
 
Helgen vet jag inte riktigt vad den erbjuder men det lutar åt bio imorgon iallafall! Tänkte gått idag men i och med att jag stängde så blev det sent. Vi har tänkt se "Snabba Cash 2" och den gick redan kl 19 ikväll!
 
önskar er alla en trevlig helg <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?