Första gången...
Publicerat den

... sedan vi gifte oss som jag kommer sova ensam inatt. Rikard är iväg på lägerskola och kommer inte hem förens imorgon. Så jag får mysa massa med Aska istället! Blir dock en tidig kväll för oss, för imorn är det dags för öppning igen och jag måste cykla med Aska innan jag börjar. Uppstigning 5 för mig. Har dock varit lite effektiv ikväll. kom ju hem kl 6 och då gick jag direkt med Aska. Sedan åt jag en knäckemacka och har strukit vära lakan. Rikard tycker det är onödigt men jag gillar det=) Så då får man göra det själv.
 
Nu ska jag slappa lite och kolla TV innan det är dags för kvällsrunda med Aska (som Rikard annars tar) och sen dusch. Det är nämligen inte läge för det kl 5 imorn!!
 
Ni får ursäkta för att jag inte uppdaterar så ofta. känner dock att det kan bli såhär lite nu för jag har fullt upp och mycket att stå i. Denna veckan jobbar jag över 2 dagar och sen ska man hinna med allt annat. Imorn måste jag verkligen städa här hemma så hoppas att mannen är hemma nör jag slutar så vi kan göra det direkt!
 
En annan sak som jag funderat på ett tag nu och som jag nästan bestämt mig för (för jag har ju inget annat att göra:P) är att börja rida igen. Tänker mig att isåfall börja rida lektion här i byn en gång i veckan. Hade varit riktigt skoj tycker jag!!
 
Min kärlek som jag saknar. Tur jag har en liten grå dam här <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?