Vet inte...
Publicerat den

... vad det är med mig just nu för jag är så sjukt trött. Sover typ 10 timmar per natt och måste ändå vila en stund på dagen för att vara människa. Har också fortfarande ont i skallen mest hela tiden vilket är riktigt drygt:( och för alla som undrar, NEJ, jag är inte gravid. Det är något annat fel med mig:( Kanske dags att kolla upp detta och lyssna på sin kropp. Tröttheten är såklart också anledningen till att jag inte haft någon lust att blogga alls...
 
Imorn är iallafall en spännande dag för oss. Vad det är kankse ni får veta en annan dag, men än så länge är det en hemlis. Imorn ska jag iallafall ha semester vilket jag verkligen behöver. Jag ska umgås med min fine far och bara mest vara! Han åker ju snart hem igen så då får man passa på!!
 
Nee nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla äntligen hemma. Kanske ska dra något över huvudet och hoppas på att man mår bättre imorn.
 



stefan

Låter som vitaminbrist av något slag. Kan vara en bra idé att kolla upp det JA! Sluta vara så envis och gå till doktorn istället. Ha orken att gå runder och vara trött och hängig om det finns något man kan göra åt det. Visserligen är det inte alltid man kan det men det vet man ju inte förrän man provat :) Själv är jag sjuk (förkyld) men det hoppas jag snart är övet, så drygt att inte kunna träna.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?