Tvättning...
Publicerat den

... är vad jag ägnar mig åt ikväll. Rikard hjälpte till lite innan han stack, men nu får jag klara mig själv. Som Stefan skriv i en kommentar, det är ombytta roller i detta hem. Förr var det oftast Rikard som handlade, tvättade, städade och lagade mat men nu blir det att jag gör det mesta. Detta beror såklart på att jag äår hemma tidigare än honom allt som oftast och det då är lättast att jag börjar. Han är dock verkligen den som vill hjälpa till så det är inte direkt att han försöker smita undan vilket är skönt.
 
Imorn är det återigen öppning för mig på jobbet och sen är det äntligen helg. Som det ser ut kommer min käre far på söndag/måndag så nästa vecka blir det en del tid hos honom. Tänkte även försöka umgås med honom någon helgdag och sen ska jag ta semester en dag så vi kan göra något kul bara han och jag. Blir inte så mycket av den varan längree men när man kan så måste man passa på.
 
Annars erbjuder helgen kvalmatch för Rikard och massa mys. Hoppas även att sänggaveln som ligger här på golvet blir hämtad denna helg. Har en som vill hämta den på söndag men man vet ju aldrig om de ångrar sig. Jag har en förmåga (som min mamma nog är avis på) att sälja allt gammalt på blocket. Det viktigaste är att inte sätta ett alltför högt pris men inte heller för lågt så att man inte blir nöjd.
 

Näe nu är det dags attsätta fart. Tänkte att jag skulle klippa klor och så på Aska nu när vi har myskväll <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?