Tisdagsmorgon...
Publicerat den

... betyder sovmorgon för mig och det är så himla skönt. Behövde inte gå upp förens halv 8 och kom just in från cykelrundan med Aska. Vi cyklar ca 30 minuter med henne varje morgon. Tycker det är bra eftersom hon bara får en kort promenad på lunchen.
 
Gårdagskvällen blev mycket trevlig. Jag fixade en liten stattjakt till Rikard och han hade massa fint till mig. Jag lagade sedan piroger till middag och sedan tog vi en tur med Aska tillsammans. Sen till TVn åt vi lite glass och sedan var det sängen. Känns verkligen att båda jobbar heltid nu, man orkar inte mycket på kvällarna.
 
Idag är det alltså jobb fram til 18 och sedan blir det väl bara hem och laga mat och fixa och gå med Aska innan det är läggdags. Jag öppnar ju imorn igen och då vill man inte lägga sig för sent.
 
Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från min och Rikard tid tillsammans=)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?