Snabbt...
Publicerat den

... tycker jag att denna dag har gått. Vaknade idag (igen;() med vansinnig huvudvärk så det kändes som det skulle bli en lång dag. Skönt dock att så inte blev fallet utan att det gick snabbt. Snart kommer min man hem och vi får väl äta något. Sedan blir jag hämtad för att åka till kören (vet inte vad jag tycker om detta än). Blir sedan mys med min fina "familj" här hemma innan sängen. Öppning imorn igen.

Imorn måste jag också iväg till kemtvätten med min brudklänning. Det blev ju lite fläckar på den och eftersom jag vill spara den är det ju bra om den är ren;)

Dagens bild är från enda stranddagen i somras. Det är Norah som leker med Aska<3




stefan

Hur va sängen nu då? Ett utlåtande tack :) Hehe är det Marie som har dragit med dig till detta evenemang ;)?? Trevligt att höra din ljuva stämma hehe ska inte rille också åka med så ni får en basröst i kören :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?