Nybyggarna...
Publicerat den

... sitter vi och tittar på nu. Sitter vid min nya dator och det känns bra. Dock gillar jag den inte lika mycket som den gamla men detta kan ju ändras. Får se om mannen min kan byta skärm på den gamla för då får han ta denna=) Åter till "Nybyggarna" så tycker jag att det är ett gripande program men ett bra program för att visa hur illa vissa människor har det. Kul att TV bolag vill hjälpa personer som har det bra. Blir nog "Efterlyst" efter detta och sedan sängen.
 
Imorn måste vi tvätta här hemma och sen ska Rikard på träning så då ska jag mysa med Aska. Lagade lax med hummersås och pressad potatis till middag idag. Riktigt gott blev det=) och en applåd fick jag så Rikard var nog också nöjd.



stefan

Rille har det bra han, nu är det ombytta roller i förhållandet eller :) Du som sköter det mesta hemma nu medan det var han innan. Trevligt att du blev nöjd med sängen, inte lika roligt med datorn. Klantmaja ;) Hehe en applåd :O det va det värsta, inte ofta man kan få det för en lagad middag. Har aldrig sett rille applådera på en restaurang tidigare hehe



URL:


Rille

Tycker det är väldigt trevligt att du bloggar så ofta nu. Och oftast omnämns jag också:-)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?