Måste...
Publicerat den

... försäka arbeta bort denna bloggtorkan. Har verkligen haft fullt upp sista veckorna. Det blev heller inte bättre av att jag förra veckan tappade min fiiiina och bästa dator i golvet så att skärmen sprack. Så nu kan jag inte använda den:( Tyckte verkligen om min dator och den var ju inte ens ett år gammal så därför deppar jag lite. Har iallafall beställt en ny nu som jag hoppas kommer i nästa vecka.
 
Annat nytt som hänt är att jag tävlade rallylydnad med Aska förra veckan. Vi fick 97 poäng av 100 så blev godkända och slutade trea! Sen idag har vi varit och tävlat lydnad. Jag hoppades ju på ett förstapris så att hon äntligen kunde få sitt sista förstapris. Tävlingen gick jättebra och vi skrapade ihop 178 poäng (godkänt är 160) vilket ledde till en vinst. Så himla glad och stolt matte<3 Eftersom tävlingen var i Höör och eftersom jagfick 25 % på Teba så åkte jag in där en sväng. Blev en hel del fina saker till min tjej bl a Back on track täcke, Hurrta halsband, godis m.m.
 
Något annat roligt är att vi imorgon får vår nya säng. Ska bli så himla skönt med en ny eftersom jag sover så sjukt dåligt i våran. Hoppas på att det blir bättre, men det kan ju iallafall inte bli sämre. Lovar att fota imorn när den kommit på plats.
 
Nu kommer nog snart Rikard hem, han har spelat match, och vi ska ha en riktig myskväll. Blir nog lite film och god mat iallafall.
 
Hoppas nu verkligen att jag kan hålla motivationen denna gången. Ni som läser kanske kunde komma med tips om vad ni vill läsa om:)
 
Bild lånad från zanghuset.se



stefan

Men Heddan då, inte snyggt att tappa datorn i golvet :( FÖrstår inte hur det gick till, va du sur på din man och tog ut aggressionen på annat hehe. Jag anser att det är bra med det du skriver, lite om vad som händer i ens liv med mera. Duger hur bra som helst. Låter skönt med en ny säng att SOVA i det vill säga ;) Hälsa mannen i ditt liv från mig.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?