Bloggtorkan...
Publicerat den

... har fortsatt sedan sist och jag har ingen motivation alls att skriva något. Hoppas det kommer tillbaka igen för egentligen gillar jag ju att blogga.

Mycket som händer nuförtiden iallafall. Jobb såklart sen blev jag sjuk i slutet på förra veckan. Kände på mig att det var påväg och jag hade rätt. Har jobbat som vanligt trots förkylningen.

Ikväll är vi i Hässleholm hos svärfar med familj. Mysigt som alltid om än lite segt att titta fotboll. Jag gör dock mest annat men man for ju lyssna iaf;)

Imorn tänkte jag ta lite komp på eftermiddagen och umgås med min man. Sen blir helgen ganska lugn. På lördag kväll ska vi vara hundvakt åt lille Sigge igen. Sen på söndagen ska jag och aska ut och spåra och Rikard ska se fotboll. Annars har vi inget planerat vilket känns skönt.

Dagens bild är på lille Sigge från förra gängen jag passade honom.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?