Vilket väder...
Publicerat den

... vi har just nu. Jag kan lova att jag njuter varje sekund när solen skiner och det är såhär varmt. Hoppas verkligen det håller i sig lääänge!! Framförallt den 1 september ska solen förhoppningsvis skina.

Dagens mattetivoli gick super och alla barnen var nljda och glada. Efter att jag jobbat så åkte vi ut till lokalen där vi ska ha vår fest och mätte lite och kollade läget. Jag tror att det kommer bli väldans bra allt är klart och festen är på G. Direkt efter att vi kom hem körde vi vidare, jag och Aska mot spårskogen och Rikard åkte och kollade fotboll. Vi hämtade upp honom på vägen tillbaka och nu kollar vi på eurovision. Hejja hejja Loreen!!

Imorn ska det bli skönt med fredag. Vi ska till sjön och mata ankorna och hoppas d¨verkligen inte där är svanar för dom tycker Heidi är lite läbbiga!! Imorn kväll har Rikard match så jag och aska är ensamma ett tag!!

Nu ska jag göra mig klar så jag kan lägga mig just efter Eurovision!


Alanya 2009






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?