Vi fortsätter...
Publicerat den

... med temat vinst. Idag var nämligen jag och Aska och tävlade vå första officiella rallylydnadstävling. Vi fick hela 98 poäng (av 100) vilket ledde till godkänt resultat och vinst. Jag är så himla glad. Känns så kul att vi hittat ännu en sak som vi båda tycker är kul. Särskilt nu som agilityn verkar körd även denna säsong, aska har ju lite känningar i ett ben. Vill verkligen inte riskera något alls som gör att hon får mer ont så ingen agility för oss nu på ett tag.

Idag har vi även varit på släktträff med Rikards mammas sida. Jag kom ju sent eftersom jag tävlade men det skyller jag på Rikard som faktist sa fel dag till mig. Trevligt var det iallafall även om det var ganska kallt.

Veckan har annars varit ganska fullspäckad. Jag var ju ledig torsdag och fredag plus nu i helgen så mycket har hunnits med. I torsdags började jag smått med storstädning här hemma. Tvättade fönster och fixade i två av rummen, städade garderober m.m. Dock hann jag inte bli helt klar för på kvällen väntade spårning med "gänget". Aska gick ett ca 200 meter långt spår och gjorde det galant.

I går var jag och Rikard inne i stan. Vi hämtade ut Rikards byxor till bröllopet och de blev jättebra. Jag hittade även 2 klänningar varav den ena nog ska användas på Annikas bröllop. När vi var i stan gick vi även till en guldsmed och vi har nu beställt ring till mig. Det blev den jag hade tittat ut och jag tror vi kommer bli supernöjda med den. =)

Saker börjar nu sakteliga falla på plats i planeringen. Det är en del "stora" poster som inte är helt klara men det jobbar vi på hela tiden! Är iallafall riktigt kul att hålla på och planera.

Ikväll är Rikard iväg med fotbollslaget så jag och Aska är ensamma. Blir nog lite pyssel och en promenad och sedan soffhäng för vår del! Imorn ska vi ut på promenad med Annika, Tjejerna och Trassel. Hoppas att solen vill hålla sig framme hela dagen för oss=)


Bild lånad av Anne



Camilla

Grattis!



Vad roligt att ni hittat något annat som går bra nu när agilityn kanske inte är ett alternativ.



Kram



URL: http://camillasfoton.tumblr.com


stefan

Lätt att skylla på sambon alltså =) Inte snyggt Heddan, man får ju ta lite ansvar själv hehe.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?