Vad hände...
Publicerat den

... med vädret egentligen?? Från typ 25 grader till 9 på bara några dagar, nej det är faktist inte okey. Fast iof för mig får det gärna vara dåligt väder nu bara det är fint väder den 1 september=) För då Måste (om man nu kan säga så) det vara fint vder eller iallafall åtminstone inte regna.

I eftermiddags var jag ute och sprang en runda igen. Gick helt okey även idag och Rikard säger att jag är duktig! Tur är väl det sen också=) Har förbättrat tiden från första gången vi var ute och bättre ska det bli. Nu blir det snart lite armhävningar innan jag lägger mig. Har varit på klubben och tränat lite med Aska med. Hon var duktig idag. Rutan satt direkt och det gör mig alltid glad!

Nu ska jag hjälpa sambon min som sorterar tvätt och sedan blir det sängen!!


Ja tack till värmen!!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?