Torsdagsmys...
Publicerat den

... fick det bli idag eftersom det var Lets dance ikväll. Imorn börjar ju nämligen hockey-VM och ni kan tro att jag kommer sitta bänkad. Det är sjukt kul att kolla hockey tycker jag och särskilt när det är VM och OS. 1998 var jag och pappa på hela slutspelet när det spelades i Schweiz och som pricken övet i:t vann Sverige GULD det året.

Imorn ska jag på utbildning på förmiddagen så det blir bara några timmar på jobbet. Sen tänkte jag ge mig ut och springa en runda och sedan blir det sambomys. Känns som det var längesen och känns som det kan dröja länge tills nästa gång. Helgen blir sedan ganska lugn för oss. Har lite smått inplanerat men sen blir det lite slappande med.

Måste verkligen ta och leta fram alla mina vår/sommarskor i helgen för nu är det för varmt med gympaskor. Det sägs ju att det ska bli kallare nu men lika bra att ha detframme till nästa värmebölja kommer=)

Nu kommer väl snart Rikard hem och jag ska väl snart lägga mig. Är helt inne i min bok som jag läser nu "Skadad" så kan inte sova utan att ha läst en stund.

Hoppas ni alla får en bra fredagskväll=)


Vill verkligen ut och resa och bara njuta av lugnet <3
(Alanya 2009)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?