Lugn söndag...
Publicerat den

... som började med tävling. Det gick helt okey för oss, 167,5 poäng, 1 pris och vinst. För er som inte vet så får alla som kommer över en viss poäng ett 1 pris och kan då gå vidare till nästa klass. Jag väljer dock att satsa på 3 st förstapris vilket resulterar i diplom och titel. Det gör jag mest för att få tävlingsvana för både mmig och Aska=) Riktigt kul att det går så bra på tävlingarna nu=)

Annars har dagen mest varit lugn. Vi har slappat och kollat elitloppet och så. Sen har jag börjat fundera på lite pyssel som jag vill göra inför bröllopet. Finns så himla mycket fint. Vill ju dock inte dela med mig av allt här för det ska ju bli en överraskning till dom som kommer på bröllopet. så får väl helt enkelt göra en återberättelse för er när det hela är klart=)

Nu blir det lite glass och en film och sedan laddar vi för en ny vecka med jobb. Blir dock bara 4 dagar denna veckan eftersom vi styr mot Estockholmo på fredag. Då är det hejjande på Rikard som ska springa Stockholm Maraton=42 km löpning (!!!)


Inbjudningarna som ni ju redan fått se=)



Camilla

Grattis! igen ;)



Hör av dig om du behöver hjälp med pysslet. Skicka dessutom gärna ett sms så jag får ditt nummer igen.



Kram



URL: http://camillasfoton.tumblr.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?